مراقبت های بعد از بن مژه

مراقبت های بعد از بن مژه

امروزه خانم ها برای زیباتر دیده شدن بیشتر به اندام و صورت خود رسیدگی می کنند. که بیشتر این مراقبت ها و رسیدگی ها در سالن زیبایی انجام می شود. برای با کیفیت بودن این مراقبت ها بهتر است که از سالن زیبایی تاج محل در شهریار مراجعه کنید. سالن زیبایی تاج محل به شما در تمام مسائل زیبایی بهترین خدمات را ارائه می دهد.

می دانید که زیبایی از چهره و از نگاه آغاز می شود، امروزه برای جذاب شدن نگاه باید از بن مژه استفاده کرد. داشتن مژه های پرپشت و بلند، زیبایی چشم ها را چندین برابر می کند، برای همین است که افراد سعی می کنند با عمل های زیبایی گوناگون چشم هایشان را زیباتر کنند، برای همین طرفدار بن مژه زیاد است.

فهرست

مراقبت های بعد از بن مژه
تتو بن مژه

بن مژه چیست؟

ریشه مژه یا همان بن مژه، قسمتی است که مژه ها از آن قسمت رشد می کنند و در حالت عادی رنگ تیره تری نسبت به بقیه قسمت های مژه دارد. بیشتر شدن بن مژه و تیره تر دیده شدن این قسمت بطور طبیعی چشم ها را زیباتر نشان می دهد. برای همین روش های جدید و تقریبا دائمی برای این موضوع ایجاد شده است.

تتو بن مژه، که در این روش توسط ابزارهای ظریف و مخصوص خط داخلی ریشه مژه را پر رنگ تر می کنند. البته این روش با تتو خط چشم تفاوت دارد. البته همین تغییر کوچک و خط ظریف داخل بن مژه باعث پرپشت دیده شدن و زیبایی بیشتر چشم های شما خواهد شد و برای طبیعی تر جلوه کردن بهتر است که از رنگ های طبیعی استفاده کنید.

مراقبت های بعد از بن مژه
چگونگی تتو بن مژه

چگونگی تتو بن مژه

قبل از انجام تتو بن مژه تکنسین با شما در همه موارد مشورت خواهد کرد و مناسب ترین مدل و رنگ برای تتو بن مژه را برای شما انتخاب خواهد کرد. تتو بن مژه هم مانند بقیه تتوها می باشد که تقریبا حدود 1.5 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد و چشم هایتان باید کاملا تمیز و بدون آرایش باشند و بعد از بستن چشم ها باید کرم بی حس کننده مخصوصی را بروی پلک ها و خط مژه بزنند و حدود 20 تا 30 دقیقه صبر کنند تا این قسمت از چشم کاملا بی حس شود، تا زمان تتو بن مژه هیچ گونه دردی را احساس نکنید.

بی حس کننده ای که برای این موضوع استفاده می شود، کاملا استاندارد است و هیچ گونه آسیبی به چشم نمی رساند. بعد از بی حس شدن پلک، کار تتو آغاز می شود و تتو بن مژه را به آرامی روی دو چشم انجام می دهد. بعد از اتمام بن مژه با قطره های روان کننده چشم ها را شستشو می دهید و کار تکنسین به پایان می رسد.

اگر طی 4 تا 6 هفته بعد از تتو بن مژه احساس کردید که باید رنگ تتو بن مژه تیره تر باشد یا هر دو چشم دارای تقارن نیست و نیاز به اصلاح دارد، حتما به تکنسین مراجعه کنید و ترمیم و تمدید بن مژه را انجام دهید.

مراقبت های بعد از بن مژه
مراقبت های قبل و بعد از تتو بن مژه

مراقبت های قبل از تتو بن مژه

  • اگر از داروی رقیق کننده خون استفاده می کنید قبل از تتو بن مژه حتما با پزشک خود مشورت کنید.
  • اگر پوستتان حساس است یا زخم یا بریدگی روی پوستتان دارید بهتر است تا زمان بهبود صبر کنید و حتما با پزشک مشورت کنید.
  • تتو بن مژه برای خانم های باردار مجاز نمی باشد بهتر است که بعد از زایمان این کار را انجام دهند.
  • قبل از انجام تتو بن مژه باید هرگونه لنز، مژه مصنوعی یا اکستنشن و آرایش را از روی چشم کاملا برداشته و تمیز کنید.
  • باید حداقل 3 روز قبل از انجام تتو بن مژه مصرف محصولات حاوی رتینول را قطع کنید.

مراقبت های بعد از انجام تتو بن مژه

  • حداقل تا 3 روز بعد از تتو بن مژه نباید چشم هایتان را شستشو دهید و نباید چشم هایتان را خیس کنید.
  • از 3 تا 7 روز از انجام هرگونه آرایش چشم خودداری کنید.
  • تا جایی که امکان دارد محل تتو را لمس نکنید و از خاراندن آن خودداری کنید.
  • برای تمدید یا ترمیم تتو بن مژه باید حداقل 6 هفته صبر کنید.
  • ·      2 تا 3 هفته بعد از تتو بن مژه بهتر است از مژه مصنوعی و اکستنشن مژه استفاده نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید