مراقبت های بعد از شیدینگ لب

مراقبت های بعد از شیدینگ لب

یکی از روش هایی که امروزه خیلی مورد توجه خانم ها قرار گرفته است، شیدینگ لب است یا همان تتو لب که به زیبایی بیشتر چهره کمک می کند. بعد از استفاده از روش تتو لب باید در مورد مراقبت های قبل و بعد آن اطلاعاتی داشته باشیم تا هم تتو ماندگاری بیشتری داشته باشد و هم به سلامت پوستتان آسیبی نرسد. برای داشتن یک شیدینگ لب حرفه ای سالن زیبایی تاج محل در شهریار را به شما پیشنهاد می کنیم.

تتو لب
تتو لب

فهرست

مراقبت های روز اول شیدینگ لب

اولین روزی که شما پس از انجام تتو لب، به آینه نگاه می کنید لب های شما به رنگ قهوه ای تیره دیده می شود و باید بگوییم که این کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی و اضطرابی نیست. وجود یکم التهاب کاملا طبیعی بوده و با گذر زمان لب های شمابه حالتی که می خواهید می رسد و شما نباید در این مرحله لب هایتان را دست کاری کنید، پس مراقب باشید تا اوضاع را خراب نکنید.

مراقبت های بعد از تتو
مراقبت های بعد از تتو

روز دوم شیدینگ لب

روز دوم اگر زبانتان را به لب هایتان بزنید با طعم فلز رو به رو می شوید، که این هم کاملا طبیعی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست. داشتن یکم تورم در لب ها کاملا طبیعی است و با گذشت زمان این موضوع حل خواهد شد.

روز سوم شیدینگ لب

روز سوم شیدینگ لب، وقتی که به آینه نگاه می کنید، لب هایتان هنوز کمیپر رنگ بنظر می رسد، اگر کمی دقت کنید زخم های ریزی روی لب هایتان مشاهده می کنید.

لب های زیبا
لب های زیبا

روز چهارم شیدینگ لب

روز چهارم باید منتظر پوسته پوسته شدن، پوست لب هایتان باشید. با شروع پوسته پوسته شدن لب هایتان رژ لب تتو کم رنگ تر بنظر خواهد آمد. اگر فکر می کنید نتیجه کار جوری که می خواستید نشده است، با کمی صبر متوجه خواهید شد که رنگ تتو رژ لب هایتان باز خواهد گشت و به رنگ دلخواه شما خواهد رسید.

روز پنجم شیدینگ لب

روز پنجم از نگاه کردن در آینه و نتیجه کار لذت خواهید برد و همان رنگی را روی لب هایتان در آینه خواهید دید که منتظرش بودید اما این حالت زیاد ماندگاری ندارد و دوباره فردا شاهد پوسته پوسته شدن لب هایتان خواهید بود.

لب های طبیعی
لب های طبیعی

روز ششم شیدینگ لب

روز ششم باز هم شاهد پوسته پوسته شدن لب هایتان می شوید و رنگ تتو رژ لب بسیار کم رنگ و به سفیدی یا کدری دیده خواهد شد. در کل مراقبت های شیدینگ لب بین 2 تا 3 هفته طول خواهد کشید و شما برای مراقبت از لب هایتان باید از محصولات مرطوب کننده و چرب کننده لب استفاده کنید. معمولا بهترین محصولهمانی است که تکنسین تتو کار برای شما تجویز می کند.

نکاتی که باید رعایت کنید

  • اگر لب هایتان ورم داشت می توانید از کیسه یخ خشک یا یخ مرطوب که داخل یکپارچه تمیز گذاشته اید استفاده کنید.
  • حتما از محصولات مرطوب کننده یا چرب کننده استفاده کنید و از خشک شدن لب ها جلوگیری کنید.
  • تا 1 ساعت بعد از شیدینگ لب چیزی نخورید و نیاشامید تا از التهابات شدید اولیه جلوگیری کنید.
  • تا 4 ساعت بعد از شیدینگ لب از شستشوی لب ها با مواد شوینده خود داری کنید.
  • تا 2 روز بعد از شیدینگ لب باید از خوردن و نوشیدن مواد غذایی یا نوشیدنی های ترش اجتناب کنید.
  • تا 3 روز باید مراقب باشید تا خمیر دندان به لب هایتان برخورد نکند.
  • بهتر است که برای خوابیدن حالت طاق باز را انتخاب کنید که فشاری روی لب هایتان نیاید.
  • تا جایی که امکان دارد از فعالیت هایی که باعث تعریق صورت می شود اجتناب کنید.
  • تا 2 هفته از فعالیت های سنگین و ورزش های سنگین خودداری کنید.
  • تا 3 هفته از آرایش کردن لب هایتان اجتناب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید