میکاپ

میکاپ عروس در شهریار

میکاپ عروس یکی از خدمات مهم است که در سالن زیبایی تاج محل شهریار به مشتریان عزیز ارائه می گردد. ما در سالن زیبایی تاج محل شهریار تمام تلاش خود را می کنیم تا جدیدترین و بهترین خدمات آرایشی در زمینه گریم را بصورت حرفه ای به شما ارائه کنیم تا شبی با رضایت کامل و بی عیب و نقص را برای مشتریان عزیز رقم بزنیم.

آرایش عروس در شهریار

آرایش عروس یکی از مهم ترین انتخاب های عروس است و بسیار حائز اهمیت است. برای اینکه بتوانیم یک زیبایی طبیعی برای پوست و موی شما فراهم کنیم برای شما بهترین خدمات را در سالن زیبایی تاج محل شهریار گرد هم آورده ایم تا شبی به یاد ماندنی و زیبا را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم.

نمونه کارها

بهترین سبک آرایش عروس

بهترین سبک آرایش را باید نسبت به پوست و حالت صورت شما انتخاب شود اینکه یک سبک آرایش روی صورت یک نفر دیگر زیبا است دلیل بر این نمی شود که روی صورت شما هم همان زیبایی را داشته باشد بهتر است برای انتخاب نوع و سبک آرایش به اینکه چه آرایشی روی صورت شما جلوه زیبایی دارد بیشتر دقت کنید و نسبت به نوع پوست و رنگ پوست، حالت چشم و ابرو و رنگ مو، رنگ چشم آرایش را انتخاب کنید تا آرایش زیبا و مطلوبی را داشته باشید.

نکات مهم آرایش عروس

نکات مهمی در آرایش عروس وجود دارد که باید به آنها دقت شود تا نتیجه کار رضایت بخش باشد نکات مهم مانند: نوع پوست، چرب یا خشک یا معمولی بودن پوست است هرکدام از این افراد باید در انتخاب کرم و لوازم آرایشی دقت کنند تا آرایش صورتشان شکل بدی پیدا نکند. نکته مهم دیگر حالت چشم ها و ابروها و لب ها می باشد که البته افراد معتقدند آنهایی که چشم و ابرو و لب های زیبایی دارند با آرایش%100  زیبایی بیشتری خواهند داشت البته این نظر کاملا درست است اما  انتخاب  آرایش صحیح و درست می تواند نتیجه رضایت بخش و دلخواه را به همراه داشته باشد و میزان زیادی از نواقص موجود در صورت را رفع کند.

روز عروسی به ابتکار جدید فکر نکنید

هر سبک جدیدی الزاما زیبا نیست پس سعی نکنید که از سبک های جدید و عجیب و غریب یا رنگ ها و مدل هایی که قبلا استفاده نکرده اید برای شب عروسی استفاده کنید. چون امکان دارد نتیجه کار آن چیزی که تصور می کنید نباشد و اینشب زیبا همراه با خاطره بدی تمام شود. حتی بهتر است که چند روز قبل از عروسی به سراغ آرایشگر خود بروید و از او بخواهید که مدل مورد نظر شما را روی صورتتان پیاده کند تا شما نتیجه را ببینید و با استرس کمتری در روز عروسی مواجه شوید البته این کار باعث می شود اگر ایراد و نقصی در میکاپ باشد به راحتی بر طرف شود.