آموزش و مقالات

راه های نگهداری از مژه های لیفت شده

راه های نگهداری از مژه های لیفت شده

امروزه خانم ها برای زیباتر و پرپشت تر نشان دادن مژه های خود دست به انجام لیفت یا لمینت مژه می زنند. در زمان گذشته معمولا افراد از ریمل و فرمژه برای پرپشت نشان دادن مژه های خود استفاده می کردند، یا از مژه های مصنوعی که آن هم گزینه مناسبی نبود. حالا لیفت و لمینت مژه از روش های مناسب و پر طرفدار خانم ها می باشد. اما برای ماندگاری بیشتر مژه ها باید با راه های مراقبت بعد از لیفت یا لمینت مژه آشنا شوید.

ادامه مطلب »
راه های لیفت ابرو

راه های مختلف لیفت ابرو

با پیشرفت علم هر روز راه های جدیدی برای نگهداری و زیباتر شدن جلوی پای انسان ها می گذارد. پیشرفت علم و تکنولوژی روش های جدیدی به افراد ارائه داده می شود. یکی از ان روش های جدید برای زیبایی چهره لیفت ابرو می باشد. که طرفداران فراوانی دارد. لیفت ابرو یعنی حالت دادن و بالا کشیدن ابرو به جهت بالا است که باعث تغییرات در چهره می شود. داشتن ابروهای خوش فرم باعث زیباتر شدن چهره و کمتر دیده شدن چین و چروک ها و درشت تر دیده شدن چشم ها می شود.

ادامه مطلب »
راه های ترمیم ناخن

راه های ترمیم ناخن

معمولا همه دوست دارند که ناخن های جذاب و زیبایی داشته باشند. بخصوص خانم ها که بیشتر به سلامت و زیبایی ناخن ها اهمیت می دهند. اما عواملی مانند: کاشت ناخن، خشن جدا کردن ناخن های مصنوعی یا لاک زدن مداوم و استفاده از لاک های غیر استاندارد و بی کیفیت، استفاده از دخانیات، عفونت های خاص و در برخی موارد استفاده از بعضی داروهای آنتی بیوتیک یا داروهای شیمی درمانی و بیماری های قارچی باعث از بین رفتن سلامت ناخن ها می شود.

ادامه مطلب »
پاکسازی صورت و ماساژ

فواید پاکسازی پوست

فرقی نمی کند، خانم ها یا آقایان هیچ چیز نمی تواند حس خوبی را که زمان لمس کردن پوست نرم و لطیف به شما دست می هد را تغییر دهد. این حس یکی از لذت بخش ترین حس های جهان است.داشتن پوستی نرم و لطیف سفید و بدون لک بی شک آرزوی همه است. معمولا همه بخصوص خانم ها به دنبال فواید پاک سازی پوست و ماساژ صورت هستند تا بتوانند جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنند البته باید گفت پاکسازی پوست و ماساژ صورت فواید دیگری نیز دارد.

ادامه مطلب »

بهترین آرایشگاه شهریار

در این مقاله میخواهیم در خصوص بهترین آرایشگاه در شهریار مطالبی را ارائه دهیم. اگر بخواهیم در مورد تجربیات خوب و بد آرایشگاه رفتن صحبت کنیم مطمئنا همه خانم ها

ادامه مطلب »
انواع مختلف بافت مو

بافت مو

بافت مو یکی از پرطرفدار‌ترین مدل مو‌های آرایشی است. محدودیت سنی نداشته و همه در هر سنی می‌توانند از آن استفاده کنند. این روز‌ها مدل‌های متنوع و زیبایی برای مو

ادامه مطلب »