مراقبت های قبل فیبروز ابرو

مراقبت های قبل فیبروز ابرو

در این مقاله می خواهیم در مورد مراقبت های قبل فیبروز ابرو صحبت کنیم. افرادی که می خواهند فیبروز ابرو انجام دهند، بهتر است که در این زمینه و مراقبت های قبل و بعد آن، اطلاعات کافی داشته باشند تا بعد از انجام فیبروز ابرو با مشکلی مواجه نشوند. یکی از این موارد که خیلی مهم است و باید به آن توجه ویژه شود بهداشت و مراقبت می باشد. وقتی که به عنوان مشتری به یک سالن زیبایی مراجعه می کنید، باید به رعایت نکات بهداشتی حتما توجه کامل داشته باشید. در سالن زیبایی تاج محل در شهریار تمام امکانات برای شما عزیزان فراهم است.

فهرست

مراقبت های قبل فیبروز ابرو
مراقبت های ابرو

فرم رضایت نامه

وقتی به سالن زیبایی حرفه ای مراجعه می کنید  به شما یک فرم رضایت نامه داده می شود، که شما در این فرم تایید می کنید که بیماری خاصی دارید یا ندارید؟ امضاء و اثر انگشت می زنید، در این فرم قسمتی را به تست حساسیت اختصاص داده اند که باید مشتری خودش اعلام کند نیاز به تست حساسیت دارد یا خیر؟

اگر مشتری حساسیت نداشته باشد که مشکلی وجود ندارد، اگر حساسیت داشته باشد شما موظف هستید، با آن سوزن و رنگی که می خواهید برایش کار کنید، یک خط باریک کوچولو پشت لاله گوش بیندازید و یک هفته صبر کنید. طی این یک هفته نباید کاری برای مشتری انجام دهید تا ببینید که پوست مشتری واکنش نشان می دهد یا خیر؟ اگر مشکلی نبود می توانید به راحتی کارتان را انجام دهید.

پاکسازی پوست

اگر شما در منزل یک کرم اسکراب دارید، از هر برندی می توانید قبل از انجام فیبروز از کرم اسکراب استفاده کنید. اگر مشتری در خواست کرد شما می توانید برایش از کرم اسکراب استفاده کنید، تا نتیجه کارتان بهتر شود و سلول های مرده پوست از بین رفته و ماندگاری کارتان بیشتر شود.

مراقبت های قبل فیبروز ابرو
پاک سازی پوست

پاک کردن کامل آرایش

وقتی می خواهید کار فیبروز ابرو را شروع کنید، باید قسمت چشم و ابرو و پیشانی را کاملا تمیز کرده و هیچگونه آرایشی روی پوست نماند، بهتر است با دقت این کار را انجام دهید چون ماندن لوازم آرایشی بروی پوست اجازه عفونت و مشکلات بعدی را می دهد.

ضدعفونی کردن پوست

بعد از استفاده از شیر پاک کن یا دستمال مرطوب، که برای پاک کردن آرایش از آنها استفاده می کنید، حتما پوست رو ضدعفونی کنید و هیچ وقت با دستمال خشک این کار را انجام ندهید، چون باعث ملتهب شدن پوست می شود. قسمت دیگری که حتما باید ضدعفونی کنید، دست های مشتریان است، که باید با مایع ضدعفونی کننده یا پد الکلی دست های مشتری را ضدعفونی کنید. زمانی که کارتان تمام می شود، اولین کاری که مشتری می کند، این است که به ابروهایش دست می زند. برای راحتتر شدن کارتان حتما موهای مشتری را با یک کلاه آکاردئونی جمع کنید، تا زمان کار باعث آزار و عفونت نشود.

مراقبت های قبل فیبروز ابرو
ضدعفونی کردن پوست

مراقبت هایی که بر عهده مشتری است

مراقبت هایی که باید خود مشتری انجام دهد، این است که مشتری نیم ساعت بعد از اتمام کار با پنبه و آب مقطر ابروهایش را تمیز می کند. حتما تذکر دهید که باید از آب مقطر یا جوشیده ایی که سرد شده است، استفاده کنند. باید ابروها را کاملا پاک کنند، و خون آبه ایی را که لا به لای ابروها جمع شده را تمیز کنند تا حالت دلمه دلمه نگیرد و ظاهر بدی نداشته باشد. افرادی که پوست چرب دارند تا 24 ساعت این کار را انجام می دهند چون چربی پوستشان بصورت خودکار چربی مورد نیاز را تامین می کند. ولی افرادی که پوست خشکی دارند در روز 3 تا 5 بار باید برای چرب کردن ابروها از پماد مخصوص استفاده کنند و لایه نازکی از پماد را با گوش پاک کن روی ابروها می زنند.

پماد چشم

برای شستشوی چشم ها از پمادهای A چشمی استفاده کنید و به هیچ عنوان از وازلین و ویتامین AD استفاده نکنید و حتما با گوش پاک کن این کار را انجام بدهند و به هیچ عنوان از دستشان استفاده نکنند. تا 24 ساعت حمام نروند و وضو نگیرند. حدود 7 تا 10 روز که بستگی به جنس پوستتان دارد، نباید دوش آب گرم بگیرید و به حمام بخار بروید. تا زمانی که پوسته پوسته روی ابروهایتان وجود دارد، نباید آرایش کنید و از اسکراب های پاک سازی پوست استفاده کنید و از طب سنتی و طب سوزنی لیزر دوری کنید. از آنتی بیوتیک ها استفاده نکنید و تا یک ماه بخور کامل از ابروهایشان محافظت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید