مراقبت های بعد از کاشت ناخن

مراقبت های بعد از کاشت ناخن

یکی از روش های زیباتر نشان دادن ناخن ها، کاشت ناخن می باشد. اخیرا این روش بین خانم ها بسیار محبوب شده است. با استفاده از این روش ناخن های شما، با مدت زمان طولانی زیباتر و جذاب تر دیده می شود، ولی باید از سلامت و زیبایی ناخن ها مراقبت کنید. مراقبت های بعد از کاشت ناخن بسیار مهم و ضروری است که حتما باید آن را جدی گرفت. کاشت ناخن به شما حس بهتری می دهد و از داشتن ناخن های زیبا رضایت خواهید داشت و باید به درستی از ناخن ها مراقبت کنید، و اگر این کار را نکنید خیلی زود این حس خوب جایش را به یک حس بد خواهد داد. پس حتما مراقب سلامتی و زیبایی ناخن های خود باشید.

حتما می دانید که کاشت ناخن بعد از مدتی نیاز به ترمیم هم خواهد داشت، و مراقبت هایی که بین کاشت ناخن ها و ترمیم انجام می دهید، باعث می شود که در این فاصله ناخن های شما زیبایی و استحکام خود را از دست ندهد. باید بگوییم که کاشت ناخن، کار کاملا تخصصی می باشد و به تجربه نیاز دارد. کاشت ناخن باید در یک محیط کاملا بهداشتی و با وسایل و ابزار تمیز و بهداشتی انجام شود. انتخاب یک سالن زیبایی حرفه ای می تواند به شما کمک بسیاری کند، ما به شما سالن زیبایی تاج محل در شهریار را پیشنهاد می کنیم. این سالن از ناخن کارهای حرفه ای استفاده می کند، ما در اینجا نکات مهم مورد نیاز، بعد از کاشت ناخن را برای شما بازگو می کنیم.

مراقبت و زیبایی ناخن
مراقبت و زیبایی ناخن

فهرست

کار نکردن با ناخن

برای مراقبت بیشتر از ناخن های خود بهتر است که با ناخن های خود کار نکنید. فرقی ندارد چه ناخن طبیعی خودتان و چه ناخن کاشت، هیچ کدام برای انجام کارهای مختلف ساخته نشده است. بعد از کاشت یا ژل حدود 24 تا 48 ساعت زمان نیاز است که ناخن ها کاملا روی دست شما قرار بگیرند و بطور کامل بچسبند. ولی بعد از تثبیت ناخن ها در جای خود، هم باید با احتیاط با ناخن های خود کار کنید.

از دستکش استفاده کنید

بهتر است برای مراقبت از ناخن ها از دستکش در کارهایی مانند شستشو یا باغبانی استفاده کنید، تا ناخن هایتان کمتر آسیب ببیند. هر چقدر ناخن ها از رطوبت و آلودگی دور باشند بهتر است و زمان بیشتری می توانید از داشتن ناخن های زیبا لذت ببرید.

از آب و رطوبت زیاد دوری کنید

ناخن های کاشت با آب و رطوبت میانه خوبی ندارند، پس از قرار دادن ناخن هایتان به مدت طولانی در آب خودداری کنید.

از حرارت و آتش دوری کنید

ناخن های کاشت نسبت به حرارت و آتش نیز حساس هستند، پس تا می توانید از آن دوری کنید، چون امکان دارد ناخن های کاشتتان توسط حرارت ذوب شود.

از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید

برای مرطوب نگه داشتن ناخن ها و دست هایتان از کرم های مرطوب کننده استفاده کنید تا دست ها و ناخن هایتان لطیف و مرطوب بماند.

رطوبت دست ها و ناخن ها
رطوبت دست ها و ناخن ها

ریمو کردن ناخن های کاشت را به متخصص بسپارید

اگر از ناخن های خود خسته شده اید و می خواهید آنها را ریمو کنید بهتر است، که این کار را به متخصص بسپارید تا کاملا بصورت تمیز و بهداشتی انجام شود تا ناخن هایتان آسیب نبیند و از مشکلاتی مانند عفونت های قارچی در امان باشد.

از روغن کوتیکول استفاده کنید

هر شب از روغن کوتیکول استفاده کنید این روغن باعث تغذیه ناخن ها می شود و برای استحکام ناخن ها نیاز است. این روغن از ترک خوردن ناخن ها جلوگیری می کند.

مانیکور بعد از ریمو ناخن فراموش نشود

بعد از ریمو کردن ناخن های کاشت حتما ناخن های طبیعی خود را مانیکور کنید تا هرچه سریعتر به حالت طبیعی و اولیه خود برگردد و ظاهر خوبی پیدا کند.

مانیکور ناخن
مانیکور ناخن
از لوازم آرایشی چرب استفاده نکنید

تا می توانید از لوازم آرایشی چرب استفاده نکنید و حتما اطمینان حاصل کنید که کرم ها فاقد لانولین یا روغن های معدنی باشند.

از استون و پاک کننده های حاوی الکل استفاده نکنید

روی ناخن های کاشت از استون و پاک کننده هایی که حاوی الکل است استفاده نکنید، چون باعث خراب شدن ناخن هایتان می شود و ظاهر زیبای آنها را از بین می برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید