روش های ترمیم مو

روش های ترمیم مو

یکی از مشکلاتی که از گذشته تا به حال وجود داشته، ریزش مو می باشد. معمولا همه افراد درگیر آن هستند، در این مورد نه تنها آقایان، بلکه خانم ها هم درگیر این مشکل هستند. در تمام دنیا اکثر مردم با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال درمان یا راه حلی برای این موضوع هستند.

براساس تحقیقاتی که دانشمندان و محققان انجام داده اند، ریزش مو از ۲۰ سالگی شروع می شود، البته ریزش مو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد از قبیل ارثی بودن ریزش مو، استرس، نوع تغذیه و یا بیماری های گوناگون باشد. که با روش های متنوع مانند مراجعه به پزشک یا اصلاح سبک زندگی آن را درمان کرد. البته ریزش مو در آقایان بسیار شایع شده است و هر روز هم شاهد افزایش این آمار هستیم، باید به دنبال روش های ترمیم مو باشیم. با استفاده از امکانات رسیدگی و تقویت مو در سالن زیبایی تاج محل در شهریار می توانید موهای زیبا و پرپشتی داشته باشید.

فهرست

فرق ترمیم مو و کاشت مو

ترمیم مو برای افرادی مناسب است که ریزش موی شدیدی دارند و دچار طاسی سر شده اند و از طرف دیگر بانک موی مناسبی برای کاشت مو ندارند. و اگر بانک موی مناسب نداشته باشید، بعد از کاشت مو و عمل جراحی دوباره با مشکل رو به رو خواهید شد. البته اگر با عمل جراحی مشکی نداشته باشید و بانک مویتان هم مناسب باشد، کاشت مو نسبت به بقیه راه های ترمیمی مناسب تر خواهد بود. ترمیم مو همان تقویت ریشه های مو می باشد که زمانبر است و امکان دارد که جوابی را که می خواهید به شما ندهد.

روش های ترمیم مو
تقویت مو

جدیدترین روش برای ترمیم مو

روش های جدید ترمیم مو از قبیل: آلوپسی آرئاتا، آلوپسی توتالیس، تریکوتیلومانیا، شیمی درمانی و سایر موارد از جمله شرایط پزشکی هستند که با انواع روش های ترمیم مو می توان آنها را درمان کرد. البته باید بگوییم که دلایلی مثل نازک شدن مو و ریزش مو چه به دلایل ارثی و چه به دلیل مواردی مثل استرس یا کمبود ویتامین و غیره هم بصورت جزئی و هم بصورت کامل با روش های جدید و تضمین شده و قابل حل است.

روش های ترمیم مو
رسیدگی به مو

ترمیم مو به روش   hrt

ترمیم مو به روش (Hormone replacement therapy) HRTیکی از اولین روش هایی بود که به عنوان جایگزین کاشت مو مطرح شد. در این روش نیازی به بانک موی قوی شخص نبود، در این روش از موهای 100 درصد طبیعی که به موهای شما بیشتر است و شباهت بالایی از نظر جنس مو و رنگ مو دارد.

ترمیم مو به روش prp

سلول درمانی یا پلاکت درمانی (Platelet-Rich Plasma) یکی از روش های جدید برای تقویت موی سر می باشد و برای جلوگیری از ریزش مو نیز استفاده می شود. Prp  به پوست سر تزریق می شود و باعث تحریک فو لیکول های موی سر می شود تا باعث رشد مجدد موها و حجیم شدم آن ها شود.

روش های ترمیم مو
رسیدگی به مو تحت نظر پزشک

ترمیم مو به روش sut

کاشت مو به روش sut بدون نیاز به عمل جراحی است و مورد تایید  FDA آمریکا می باشد. که به عنوان یکی از جدیدترین روش های کاشت مو شناخته شده است. در این روش تمام مراحل با استفاده از وسایل تمام اتوماتیک و تحت نظر پزشک صورت می گیرد.

ترمیم مو به روش مایکروپوینت

مایکروپوینت یک روش غیر تهاجمی (بدون جراحی) است که برای افزایش تراکم مو و حجم دهی به موهای نازک مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا برای ترمیم موی خانم ها به کار می رود.

درمان ریزش مو

ترمیم موی طبیعی به روش پروتز مو

ترمیم مو با روش پروتز مو روشی مناسب آقایان است که با موهای کاملا طبیعی تولید می شود و با ترمیم مو با الیاف نانو یا پوستیژ مو کاملا متفاوت است.

بهترین روش ترمیم مو کدام است؟

از بین روش های مختلف ترمیم مو اگر به دنبال روشی مناسب برای ترمیم مو باشیم که نیاز به عمل جراحی نداشته و برای پرپشت کردن موها مناسب باشد. پروتز مو گزینه مناسبی است که از لحاظ ماندگاری و اقتصادی روش مناسبی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید