بهترین راه از بین بردن جوش

بهترین راه برای از بین بردن جوش

تا بحال کسی را ندیده ایم که از جوش زدن راضی باشد به همین علت افراد به سالن های زیبایی یا دکتر برای پاکسازی و داشتن پوست شفاف مراجعه می کنند. که ما به شما سالن زیبایی تاج محل در شهریار را پیشنهاد می کنیم. البته باید بگوییم، برداشتن یا استخراج آکنه در خانه می‌تواند منجر به آسیب پوستی مانند زخم شود و حتی ممکن است از طریق گسترش باکتری‌ها منجر به آکنه بیشتر شود .

بهترین راه از بین بردن جوش در دنیای ایده‌آل، همه اجازه می‌دهند چرخه زندگی آکنه‌هایشان تا زمانی که این علائم به مرگ طبیعی از بین بروند، خود به خود کار کند، اما حقیقت این است که برخی افراد جوش‌های خود را بیرون می‌آورند، و ما چه کسی هستیم که قضاوت کنیم؟ در حالی که نمی‌توانیم در حمام با شما همراه باشیم تا اگر بخواهید این جوش را فراموش نکنید، می‌توانیم راهنمایی‌های حرفه‌ای در مورد اینکه چگونه جوش را ایمن، مؤثر و تا حد ممکن بهداشتی از بین ببرید، ارائه دهیم.

بهترین راه از بین بردن جوش را به همراه چند نکته برای کاهش علائم آکنه بیاموزیم. در حالی که هیچ یک از آنها دقیقاً توصیه نمی کنند که افراد بدون اینکه ابتدا یک متخصص جوش را ببینند، مسائل جوش زدن را به دست خود بگیرند، آنها اصرار دارند که اگر خودتان این کار را انجام می دهید باید سه عامل اصلی را در نظر گرفت: بهداشت، فشار، و نوع جوشی که سعی در از بین بردن آن دارید.

ضدعفونی کردن پوست
ضدعفونی کردن پوست

فهرست

ضدعفونی کنید

و منظور ما همه چیز است پوست شما، دستان شما، هر ابزاری که ممکن است استفاده کنید، حوله ای که با آن تمیز می کنید، سینکی که روی آن قرار می دهید… اگر قرار است با پوست تازه کنده شده و شکسته شما تماس پیدا کند. ، باید عاری از باکتری باشد تا خطر آسیب بیشتر کاهش یابد زمانی که یک متخصص پوست جراحی آکنه را انجام می دهد، اصطلاح فنی برای جوش زدن، آماده سازی و مراقبت های زیادی در مورد پوست انجام می شود.  ابتدا، پزشک شما دستان خود را تمیز می کند و دستکش های جراحی را اعمال می کند. تمام آرایش از صورت شما پاک می شود، سپس کل ناحیه با استفاده از الکل به طور کامل پاک می شود.

استخراج جوش
استخراج جوش

پوست خود را با حرارت ملایم نرم کنید

بهترین راه از بین بردن جوش و داشتن پوست شفاف این است که جوش را بیرون بیاورید، مهم است که منافذ خود را مانند مسیرهای کوچک ارزشمند بین غدد سباسه و پوستتان که هستند رفتار کنید. علائم آکنه، مانند جوش، زمانی اتفاق می‌افتد که باکتری‌ها در داخل منافذ به لطف ترکیبی از سبوم (روغن) و مواد زائد مانند سلول‌های مرده پوست ایجاد می‌شوند. یکی از راه‌های راحت‌تر کشیدن جوش، نرم کردن سطح پوست با استفاده از حرارت ملایم استفاده کنید. دست‌های خود را بشویید، دوش آب گرم بگیرید و اجازه دهید بخار منافذ را باز کند همچنین می توانید از بخارشوی صورت استفاده کنید. علاوه بر شستن دست‌ها که برای کاهش شکستگی پوست می باشد در صورت امکان، باید ناخن‌های خود را کوتاه کنید.

یک روش آسان، مقرون به صرفه و مورد تایید متخصصین پوست برای باز کردن منافذ این است که یک پارچه گرم (تمیز) را به مدت پنج دقیقه روی صورت خود قرار دهید. نیازی به بخار دادن نیست، فقط کافی است آن را گرم کنید.

باز کردن و استخراج جوش

بهترین راه از بین بردن جوش این است که، هنگامی که شما پوستتان تمیز شد و منافذ پوستتان نرم و باز شد، نوبت به استخراج می رسد که باید با زمان، مراقبت و حوصله زیاد انجام شود «یک پارچه نرم دور انگشتان یا یک تکه کوچک از دستمال کاغذی بردارید و به آرامی هر طرف جوش را به سمت پایین فشار دهید. ترفند کلیدی در اینجا این است که جوش را به سمت پایین فشار دهید، درست مانند روشی که متخصصان این کار را انجام می دهند، و نه از پایین به طوری که در پوست شما شکاف ایجاد کند و بیرون بیاید. او می افزاید: با فشار ملایم، یک متخصص به جای فشار دادن مرکزی به سمت پایین فشار می آورد تا جوش را بیرون بیاورد و کمترین ضربه ممکن را ایجاد کند.

در یک محیط حرفه ای، متخصصان پوست اغلب کشیدن را با ابزار جراحی تشویق می کنند که منجر به حداقل آسیب به پوست می شود. سپس یک متخصص آموزش دیده از چیزی مانند تیغه یا لانست تیز استریل برای باز کردن سقف بالای جوش بدون آسیب رساندن به بافت اطراف استفاده می کند.  می‌توان از یک سوزن استریل کوچک برای باز کردن سقف جوش به آرامی استفاده کرد.

اگر یک سر سفید شفاف وجود دارد، خوب است که به آرامی سقف جوش را باز کنید و از فشار ملایم برای بیرون آوردن آن استفاده کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که باز کردن سقف فقط باید روی جوش هایی که به وضوح حاوی چرک هستند انجام شود، و این باید فقط در صورتی انجام شود که تجهیزات حرفه ای و استریل در دسترس داشته باشید. حواستان باشد آنقدر به پوست فشار ندهید که منجر به شکستگی یا آسیب به سد پوستی شود شما نمی خواهید زخم ایجاد کنید و یا زخم باز کنید.

حساسیت پوست
حساسیت پوست
بدانید چه زمانی باید متوقف شوید

جوشی که آماده کنده شدن است به خود اجازه می دهد تا با فشار ملایمی از منافذ مسدود خارج شود، اما اگر با مقاومت مواجه شدید، بهتر است به پوست خود گوش دهید و قبل از تلاش مجدد کمی صبر کنید. اگر جوش با این روش بیرون نیامد، آن را به حال خود رها کنید نیازی به فشار دادن در هر زاویه نیست. این می تواند منجر به فوران معکوس شود، پوست واکنش بزرگی به آن نشان می دهد و باعث التهاب و فوران وحشتناک آتشفشان می شود. اگر جوش شما آماده بیرون آمدن نیست بهتر است متوقف شوید.

گاهی اوقات، عاقلانه است که به هیچ وجه تلاش نکنید، به خصوص اگر انواع خاصی از علائم آکنه مانند کیست دارید : “همه جوش ها مانند هر برآمدگی قرمز، عصبانی یا گره ای در زیر پوست قابل جوش نیستند.” این کیست‌های بزرگ مانند بالون‌هایی در زیر سطح پوست هستند. آنها با روغن پر می شوند و وقتی دیواره آنها پاره می شود منجر به التهاب می شود. در واقع، تلاش برای بیرون زدن کیست نه تنها منجر به تحریک بیشتر می شود، بلکه حتی پوست شما را از شر این مشکل خلاص نمی کند، زیرا کیست ها بسیار زیر سطح قرار دارند. او می‌افزاید: این کیست‌ها به سطح پوست متصل نیستند، بنابراین تلاش برای برداشتن آن‌ها بیش از آنکه مفید باشد، به ضرر آن‌ها منجر می‌شود. 

دکترها همچنین هشدار می دهند که افراد باید هنگام مواجهه با این علائم عمیق بسیار مراقب باشند، زیرا آنچه شما فکر می کنید کیست است ممکن است حتی آکنه نباشد. کیست بدون منفذ آشکار ممکن است اصلا کیست نباشد. اگر یک جوش یک حلقه قرمز در اطراف خود دارد و بسیار دردناک است، باید به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. تزریق کورتیزون و گاهی اوقات حتی آنتی بیوتیک های خوراکی ممکن است لازم باشدو در نهایت، از ایجاد آکنه جدید جلوگیری کنید

اگر بیرون زدن جوش ممکن است برای شما یا نوع پوست شما کارساز نباشد، یا اگر به دنبال این نیستید که به دفعات با آکنه مقابله کنید، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای کاهش اندازه و ظاهر علائم آکنه انجام دهید. آنها را بفرستید که از آنجا که آمده بودند عقب نشینی کنند. بهترین مکان برای شروع  پیشگیری می باشد.

در مورد آکنه ها چه می دانید

در مورد آکنه، ما می دانیم که همه آن لوله ها تا حدودی مسدود شده اند، ما فقط نمی توانیم پیش بینی کنیم که کدام یک به طور کامل مسدود می شود و باعث ایجاد جوش می شود، و به همین دلیل، توصیه می کنیم کل صورت را با داروهای آکنه درمان کنید. ایده این است که جوش هایی را که قبلاً دارید درمان کنید و از ایجاد جوش های جدید جلوگیری کنید. رتینوئیدهای موضعی یک روش اصلی درمان آکنه هستند. آنها را به عنوان پاک کننده های لوله در نظر بگیرید که منافذ را باز نگه می دارند و از ایجاد انسداد جلوگیری می کنند. متخصص پوست شما می تواند یکی را برای شما تجویز کند. برخی از محصولات مورد علاقه درمان آکنه که توصیه می شود شامل لوسیون آلترنو است که یک رتینوئید حاوی ترتینوئین است.

ماسک‌های خاک رس یا زغال نیز مفید هستند زیرا خاصیت آرام‌بخشی و جذب روغن دارند، و برای کسانی که به دنبال درمان طبیعی‌تری هستند، روغن درخت چای ممکن است گزینه خوبی باشد، البته تا زمانی که آن را با کمی احتیاط استفاده کنید . روغن درخت چای به طور طبیعی دارای خواص ضد میکروبی و ضد التهابی است. این معمولا برای درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه و شوره سر استفاده می شود. در حالی که برخی از افراد می توانند استفاده مستقیم از روغن درخت چای را روی پوست تحمل کنند، برای افرادی که پوست حساسی دارند، استفاده از روغن مانند روغن بادام یا نارگیل در نظر گرفته می شود. اگر دچار قرمزی، خشکی، سوزش  پوست شدید مصرف را قطع کنید.

برای هر کسی که به طور جدی در تلاش است تا پوست خود را از شر آکنه های مزمن خلاص کند، مراجعه به یک متخصص ممکن است به شما کمک کند مشکلات خود را هدف قرار دهید تا به شما کمک کند نوع پوست سالمی را که در آن احساس راحتی می کنید، داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید