فواید پاکسازی پوست

پاکسازی صورت و ماساژ

فرقی نمی کند، خانم ها یا آقایان هیچ چیز نمی تواند حس خوبی را که زمان لمس کردن پوست نرم و لطیف به شما دست می هد را تغییر دهد. این حس یکی از لذت بخش ترین حس های جهان است. داشتن پوستی نرم و لطیف سفید و بدون لک بی شک آرزوی همه است. معمولا همه بخصوص خانم ها به دنبال فواید پاک سازی پوست و ماساژ صورت هستند تا بتوانند جوانی و شادابی پوست خود را حفظ کنند البته باید گفت پاکسازی پوست و ماساژ صورت فواید دیگری نیز دارد.

فهرست عناوین

پاک سازی پوست و ماساژ صورت
ماساژ صورت و کاهش پیری

پاکسازی پوست و کاهش استرس

مطالعات زیادی روی ماساژ صورت انجام گرفته است که در آن مشخص شده است ماساژ صورت سیستم عصبی سمپاتیک  شما را کاملا تحریک و فعال می کند و همین موضوع باعث کاهش استرس و اضطراب می گردد و به شما حس و حال خوبی می دهد. روی صورت شما صدها نقطه فشار وجود دارد که به قسمت های مختلف بدن ارتباط دارد وقتی که این نقاط ماساژ داده می شوند بدن شما به آنها پاسخ می دهد. پس یک ماساژ خوب هم پوست شما را شفاف می کند و هم بر عملکرد بقیه قسمت های بدن تاثیر می گذارد. فواید پاکسازی پوست و ماساژ صورت بسیار زیاد است که در ادامه کاملا با آن آشنا می شویم.

تمیز شدن کامل پوست صورت

اگر پاکسازی صورت به طور منظم و دقیق تحت نظر فرد متخصص انجام شود نتیجه بهتری نسبت به انجام آن در منزل خواهد داشت. شما به هر اندازه داروهای خوراکی یا موضعی در منزل داشته باشید باز هم نیاز است که به یک فرد متخصص مراجعه کنید که پوست شما را می شناسد و می تواند برای حفظ و شکل آن به شما بیشتر کمک کند البته شما می توانید از بخور صورت برای باز کردن منافذ پوستتان استفاده کنید.

پاکسازی پوست و کاهش روند پیری

همه افراد با گذشت زمان پیرتر می شوند و معمولا افراد برای حفظ زیبایی صورت تلاش زیادی می کنند. مراقبت و ماساژ منظم پوست بازسازی سلولی را بهبود می بخشد و باعث تحریک و ایجاد پروتئین کلاژن پوست می شود و باعث جوان تر دیده شدن پوست شما می شود.

پاک سازی پوست و ماساژ صورت
جوان سازی پوست

ماساژ صورت و افزایش گردش خون

طبق تحقیقاتی که صورت گرفته است ماساژ دادن صورت موجب به افزایش گردش خون می شود. بهتر شدن گردش خون یعنی سلول های شما مقدار بیشتری اکسیژن و مواد مغزی که توسط خون حمل می شود را دریافت کرده اند و همین باعث می شود پوست سالم تری داشته باشید.

پاکسازی پوست و جوان سازی

در واقع با افزایش سن درخشندگی و شفافیت پوست کمتر می شود با استفاده از فواید پاکسازی پوست و ماساژ صورت می توانید به شادابی و جوانتر ماندن پوست خود کمک کنید.

سم زدایی پوست

به جز تمیز کردن و شست و شوی روزانه صورت، سم زدایی پوست نیز لازم است. پوست را باید بطور منظم سم زدایی کرد و مواد زائدی که روی پوست می ماند را تمیز کرد. اگر این سم زدایی توسط یک سالن زیبایی تاج محل در شهریار انجام شود و از کرم های غنی از آنتی اکسیدان نمک دریایی عصاره های گیاهی و روغن استفاده شود تاثیر بسزایی در درخشندگی پوست شما خواهد داشت.

پاک سازی پوست و ماساژ صورت
لایه برداری پوست

پاکسازی پوست و بهبود جای جوش

وقتی پاکسازی صورت انجام می دهید تخلیه جوش ها و مواد زائد زیر پوستی  نیز انجام می شود و بهتر است که این کار را در یک سالن زیبایی تاج محل در شهریار بصورت حرفه ای انجام دهید. تا به بافت پوستتان ضرری نرسانید. جوش های سر سفید یا سر سیاه منافذ پوست را می بندند، اگر شما هم در پوست خود ناهمواری حس می کنید بهتر است از پاکسازی پوست استفاده کنید.

پاکسازی پوست و باز شدن منافذ پوست

امروزه از آلودگی هوا و محیط، آسیب های مواد آرایشی و بهداشتی و اشعه ماوراء بنفش خورشید در امان ماندو تمام این آلودگی ها روی سطح پوست جمع شده و باعث بسته شدن منافذ پوست می شود. پاکسازی که در یک سالن حرفه ای و متخصص پوست انجام می شود. از بخور مرطوب برای باز کردن منافذ پوست و برایاز بین بردن سلول های مرده استفاده می کند. همین موضوع باعث می شود از به وجود آمدن آکنه و مشکلات پوستی جلوگیری شود.

لایه برداری پوست

پاکسازی پوست یا همان لایه برداری باعث می شود که سلول های مرده روی پوست به آرامی از سطح پوست جدا شوند. سلول های پوست به مرور زمان می میرند، در سطح پوست انباشته می شوند و باعث کدر شدن و زبرو خشک شدن پوست می شوند. پاکسازی پوست یا همان لایه برداری باعث می شود که این پوست از بین رفته و پوستی نرم و لطیف ظاهر شود.

پاک سازی پوست و ماساژ صورت
مواد اولیه عالی

استفاده از ماسک صورت

پوست دور چشم نسبت به نواحی دیگر صورت نازکتر و حساس تر است و باید بطور ویژه از آن مراقبت کرد استفاده از ماسک های مناسب کمک فراوانی به سلامت پوست می کند و باید بطور منظم از ماسک صورت استفاده شود تا پوستی روشن و بدون لک داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید